انواع سوله صنعتی

انواع سوله صنعتی کدامند و چه کاربردهایی دارند

با پیشرفت بشر در حوزه صنعت و تجارت نیاز به انواع سوله صنعتی بطور جدی خود را نشان داد و وجود سازه هایی با قابلیت پوشش بالا و ارتفاع بیشتر با وزن کم به یک نیاز جدی در حوزه‌ شرکت های صنعتی و تجاری تبدیل شد. حال سالهاست که انواع سوله های صنعتی با کاربردهای مختلف شامل: سوله کارخانه ای،سوله صنعتی پیشرفته برای سردخانه ها، سوله های دامداری و صنایع غذایی در حال احداث می باشد و بطور روز افزون در حال گسترش می باشند.

ما در سوله مارکت برای تمام مشتریان خود طیف وسیعی از سوله صنعتی را پیشنهاد می دهیم که از جمله آنها می‌توان به سوله کارخانه‌ای، سوله صنعتی پیشرفته، سوله‌های صنعتی با متراژ کم و غیره اشاره کرد. با توجه به اینکه ما به تازگی مجهوز به ساخت انواع تیر روق های سینوسی برای ساخت سوله شده ایم و با توجه به فواید فراوانی که این سازه های پیش ساخته دارند پیشنهاد میکنیم ساخت سوله صنعتی با این سازه های مدرن در برنامه خود قرار دهید .

انواع سوله از نظر اتصالات

  • سوله سازی با اتصالات اسکلت پیچ و مهره ای
  • سوله سازی با اتصالات اسکلت جوشی

سوله صنعتی

داستان سوله سازی و انواع آن

به عنوان یک تولیدکننده، احتمالا از اهمیت داشتن فضای کاری کافی آگاهی دارید. نوسانات تقاضا می تواند نیاز به ظرفیت موقت افزوده را در اختیار شما قرار دهد که در آن شما می توانید به عملیات خود ادامه دهید و به نیازهای مشتریان خود برسید.

انبارهای صنعتی یک گزینه قابل انعطاف و قابل اعتماد برای اضافه کردن ظرفیت موقت به محل تولید شما فراهم می کند. آنها در صورت نیاز ضروری است که شما را به گسترش عملیات خود بسپارید تا به تقاضای اضافی برسید. در اینجا برخی از انواع رایج صنایع دستی است که باید برای کسب و کارتان در نظر بگیرید.

انبار کارخانه

محوطه کارخانه یکی از کارآمد ترین سازه ها برای نگه داشتن عملیات تولید خود می باشد. آنها ساختارهای جامد و جامد هستند که می توانند در اشکال و اندازه های مختلف ساخته شوند. آنها نیز آسان برای جمع آوری و جدا شدن، ساخت آنها را به عنوان ظاهر راحتی.

انبار کارخانه با ساخت و ساز قوی، کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد آن مشخص می شود. از سقف های سنگین برای رقابت با پریز برق، این سایبان حاوی چیزی است که شما باید اطمینان حاصل کنید که یک سفارش مشتری را از دست ندهید.

 

مقاله پیشنهادی : سوله سنگین چیست؟

 

سایبان سفارشی

آیا شما با محصولات منحصر به فردی که نیازهای خاصی دارند کار می کنید؟ سایبان های سفارشی می توانند طراحی شده برای دیدار با محیط عملیاتی خاصی که شما نیاز دارید. به عنوان مثال، شما ممکن است با محصولاتی که نیاز به شرایط خاصی از درجه حرارت و فشار دارند، کار کنید.

سایبان های صنعتی سفارشی را می توان با ویژگی های تبرید، غلاف فشار و سایر تجهیزات که می توانید در سایت استفاده کنید تا عملیات خود را به صورت منظم نگه دارید، انجام دهید.

سقف پیش ساخته

با افزایش محبوبیت سازه های مدولار، انبارهای صنعتی پشت سر گذاشته نشده اند. در واقع، سایبان های صنعتی پیش ساخته می توانند کاملا خارج از محل ساخته شده و تحویل شوند تا بتوانید آنها را به مقصد برسانید. این فرآیند باعث می شود که سازندگان مشتاق طراحی یک ساختار را که نیازهای خاص خود را برآورده می کنند، آسان تر کند.

بسته به سایت مورد نظر شما می توانید از سایبان های پیش ساخته با ابعاد بسیار دقیق و مواد با کیفیتی که نیاز به نگهداری کمتری دارند طراحی شده باشد.

جعبه نوع سایبان

انبارهای صنعتی جعبه اساسا سازه های فولادی هستند که برای ثبات، دوام و مقاومت در برابر آب و هوا ساخته شده اند. آنها برای برنامه های صنعتی با ظرفیت بالا مانند ورود به سیستم و نیروگاه های برق مناسب مناسب هستند.

جعبه انبار همچنین یک محیط بسیار کنترل شده را فراهم می کند که در آن فرایندهای تولید بدون محدودیت (بدون توجه به هوای خارج و سایر شرایط محیطی) می توانند بدون هیچ مانعی ادامه یابند.

حیاط سلام فن آوری

اگر شما به دنبال یک طراحی صنعتی با طراحی آینده می گردید، حیاط های با تکنولوژی بالا انتخاب خوبی برای کسب و کار شما خواهد بود. آنها برای حداکثر بهره وری انرژی با مواد پایدار و یک ساخت و ساز بزرگ و محکم ساخته شده اند.

غرفه های با تکنولوژی بالا طراحی شده اند تا از دست دادن انرژی از ساختار به واسطه مواد با عایق ترتیبی که صورتحساب های برق را پایین می آورند، به حداقل برسد. این باعث می شود آنها طولانی مدت و آسان برای حفظ.

در این مطلب فقط قصد داشتیم شما را با انواع سوله ها و اسم های سوله آشنا کنیم. امیدوارم از مقاله انواع سوله صنعتی و فلزی استفاده کرده باشید. در ادامه بهترین مطالب را به شما معرفی می کنیم.

سوله

انواع سوله صنعتی بر اساس کاربرد

انواع مختلفی برای سوله صنعتی تعریف می شود که ما در ادامه سعی میکنیم مهمترین آنها را بیان کنیم.

سوله کارخانه‌ای

سوله کارخانه ای یکی از الزامات شرکت های بزرگ تولیدی می باشد که برای طراحی و ساخت اینگونه سوله ها نیاز به تجربه و دانش بالایی می باشد. شرکت خانه آفتاب شرق یکی از بزرگترین و مورد اعتمادترین تولید کنندگان سوله‌های کارخانه‌ای می‌باشد و همواره برای بالا بردن کیفیت ساخت اینگونه سوله ها در حال انجام تغییرات گسترده‌ای در کیفیت و اندازه خود داشته‌اند و از سازه‌های دارای یک طرف باز و سقف‌های نازک به سمت سوله‌های دارای پوشش سقف سوله مناسب به همراه عایق و ورودی الکتریکی در حال تغییر بوده‌اند. ساختار آنها را می‌توان به راحتی سر هم و از هم جدا کرد.

سوله صنعتی پیشرفته

سوله صنعتی پیشرفته که برای طراحی آنها نیاز به دقت بالا است و دارای اجزای گوناگونی هستند که برای ساخت سوله صنعتی پیشرفته می بایست تمامی عوامل موثر را در نظر داشت و آنها را رعایت کرد. چرا که کوچک ترین بی اهمیتی به نکات ریز و دقیق ممکن است خسارات زیادی را بر جای بگذارد. طراحی سوله های صنعتی ممکن است توسط افراد شرکت نرم افزاری با کمک نرم افزار صورت بگیرد. البته در بعضی از مواقع نیز ممکن است توسط افراد متخصص و مهندسین حرفه ای انجام گیرد.

سوله صنعتی با متراژ کم

بسیاری از صنایع کوچک و متوسط برای راه اندازی پروژ های خود به سوله صنعتی با متراژ کم نیاز دارند. ما در سوله مارکت بهترین ایده ها را برای اینگونه سوله ها ارائه می دهیم و به خاطر قدرت مانور بالایی که تیرورق های موجدار به ما می دهند می توانیم تمامی نیازی ها آنها را براورده کنیم.

اینگونه سوله ها معمولا برای استفاده به عنوان سوله انبار کالا، سوله تاسیسات و غیره به کار می‌روند. این سوله‌ها به نگهداری کمتری نیاز دارند و به منظور استفاده برای مدت زمان طولانی عایق بندی و سفارشی سازی شده اند. شرکت سوله مارکت این سوله‌ها را در شکل، اندازه و طرح‌های مختلفی ارائه می‌دهد تا با نیازهای متغیر مشتریان سازگار باشند.

امتیاز

دیدگاهی موجود نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *