ساخت سوله و سازه فلزی در بندرعباس

ساخت سوله و اسکلت فلزی

امروزه ساخت و نصب سوله یکی از راه‌های ایجاد فضاهای بزرگ با ابعاد مورد نظر با قیمت مقرون به صرفه است. سوله در ایجاد سالن‌های مرغداری، پرورش دام، ورزشگاه، مدارس و … کاربرد دارد.

نحوه احداث سوله بر روی فونداسیون بتنی شروع می­شود و اجزای مختلف آن با استفاده از اتصالات به یکدیگر متصل می‌شوند. اجزای مختلف سوله به وسیله رنگ آمیزی با رنگ اپوکسی باعث میشوند که در برابر خوردگی و پوسیدگی از مقاومت مطلوبی برخوردار باشند.

پوشش دهی سقف‌ها با کمک ورق‌های رولی گالوانیزه شده ، ایرانیت سمانی، ورق های یو پی وی سی و یا ساندویچ پانل انجام می‌شود. هم چنین برای سقف و بدنه سوله‌ها از ساندویچ پنل و … برای پوشش دهی استفاده می‌شود. شما میتوانید با مشاهده محتوا ساخت سوله از جزئیات ، انواع و مدل های ساخت و نصب سوله مطلع شوید .

نمونه ای از سوله ایجاد شده توسط شرکت سوله قشم به شکل موج دریا

ساخت سوله مناسب در بندرعباس

سوله‌ ها از نظر ابعاد و طراحی با یکدیگر بسیار متفاوت هستند.جهت ساخت سوله مناسب در بندرعباس نیازمند کارشناسی و بررسی نیازهای پروژه توسط متخصصان این حوزه دارد چرا که هر سوله با توجه به شرایط پروژه با سایر پروژه ها متفاوت می باشد. شما می توانید جهت کارشناسی پروژه خود و اطلاعات لازم در این زمینه از راهنمایی مشاوران ما بهره مند شوید.

هر چقدر طول سوله بیشتر باشد، سوله از استحکام بالایی برخوردار خواهد بود. طول مناسب برای سوله، حداقل در واقع 1.5 برابر دهانه سوله ۹۰ متر می‌ باشد. دهانه این سازه‌ ها در واقع تعیین‌ کننده استاندارد بودن سوله می‌ باشد؛ که عرض مناسب استاندارد برای یک سوله مناسب، حدود ۲۰ تا ۳۰ متر است. مناسب‌ ترین طول برای شیب سوله، حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد دهانه سوله می‌ باشد. شرکت سوله قشم با تجربه چندین ساله در ساخت سوله میتواند مناسب ترین سوله در بندرعباس را از نظر عرض سازه ، دهانه سوله و … برای شما ایجاد کند .

قیمت و هزینه ساخت سوله در بندرعباس

در شرایط اقتصادی حال حاضر، اغلب واحدهای صنعتی به دنبال حداقل کردن هزینه‌های خود هستند که این موضوع در خصوص خرید سوله نیز صادق است. برای مدیریت منابع مالی مرتبط با قیمت و هزینه ساخت سوله و انتخاب سازه‌ای مقرون‌ به‌ صرفه ، شرکت سوله قشم با در نظر گرفتن مواردی همچون صرفه جویی در زمان ، مشتری محوری ، طراحی تخصصی و مدرن ، ایمنی در ساخت و استفاده بهینه از فضای سازه میتوانید یک سوله باکیفیت و با قیمت عالی و ارزان را برای شما در بندرعباس ایجاد نماید .

با توجه به افزایش قیمت آهن آلات ساخت سوله به صورت سنتی و تیرورق دیگرمقرون به صرفه نمی باشد ، شرکت سوله قشم با تکیه بر تکنولوژی های جدید اقدام به ساخت سوله خرپایی به همراه دفترچه محاسبات مورد تایید نظام مهندسی استان ها می نماید. با این روش محدودیت دهانه، طول سوله، طرح معماری و…. برطرف میگردد.

ساخت و نصب سوله خرپایی در بندرعباس
سوله خرپایی سوله ای سبک است که با وجود سبکتر بودن نسبت به سایر انواع سوله ها ، از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار است. همانطور که از نام آن پیداست اجزای اصلی این نوع سوله ها خرپاهای فولادی هستند. خرپا سازه ای است که اعضای آن به صورت مثلثی در کنار هم جمع شده اند. سوله خرپایی سازه ای سبک وزن است که منجر به کاهش قیمت آهن مورد استفاده در آن می شود.
در یک سوله خرپایی، خرپاها به عنوان اعضای باربر عمل می کنند که توسط پایه های ساخته شده از ناودانی یا قوطی پشتیبانی می شوند. این سوله ها انواع مختلفی دارند که میتوانید مقاله سوله خرپایی سبک صنعتی را مشاهده فرمایید . شما میتوانید برای ساخت و نصب سوله خرپایی در بندرعباس با ما در تماس باشید .

ساخت و نصب اسکلت فلزی در بندرعباس

اسکلت فلزی همانطور که از نامش مشخص است ساختار فلزی است که اجزای آن از جنس فولاد به هم متصل می‌باشد. این اسکلت دارای انواع زیر است:

اسکلت فلزی پیچ و مهره

این نوع اسکلت بصورت پیش ساخته است به این صورت که در کارخانه بوسیله دستگاه‌های جوش ساخته و در پروژه بوسیله پیچ و مهره نصب می‌شوند، در این نوع اسکلت به علت پیش ساخته بودن، سرعت را بیشتر و مکان کمتری را اشغال می‌کند.

اسکلت فلزی جوشی

در اسکلت جوشی، قطعات (تیر و ستون) در محل پروژه به یکدیگر متصل و جوش دستی می‌شود. دقت در این سازه‌ها پایین و نسبت به پیچ و مهره ضعیف تر می‌باشند. اما نکته مهم این است که جهت جوش قطعات باید از افراد متخصص استفاده کرد. زیرا اگر اشتباهی رخ دهد خسارت زیادی به پروژه وارد می‌شود. قابل ذکر است اسکلت‌های پیچ و مهره‌ای در برابر کشش‌ها و فشارها تحمل بیشتری نسبت به اسکلت‌های جوشی دارند و در مقابل زلزله هم مقاوم تر هستند.

مزایای ساخت اسکلت فلزی

  •  بالا رفتن کیفیت ساخت
  • سرعت اجرا
  • سرعت نصب در محل
  • کمتر شدن پرت مصالح
  • بالا رفتن مقاومت ساختمان در برابر زلزله و آتش سوزی
  • هزینه ساخت کمتر

شما میتوانید جهت ساخت و نصب اسکلت فلزی در بندرعباس (بهترین اجرا ، کیفیت و قیمت مناسب) با ما در تماس باشید …

ساخت و نصب گلخانه ارزان در بندرعباس

گلخانه‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف، مناسب برای مناطق مختلف آب و هوایی غالب در جهان در دسترس هستند. هر منطقه نیازمند انواع سازه گلخانه برای ارائه شرایط مطلوب آب و هوایی برای رشد گیاهان است. نوع عایق حرارتی و شکل ظاهری گلخانه، برخی از معیارهای توسعه گلخانه است. هر کدام از سازه‌ها می‌توانند با توجه به شرایط اقلیمی محیط انتخاب شوند و در نهایت با استفاده از اتوماسیون گلخانه شرایط خوبی را برای رشد گیاهان مختلف به وجود آورند.
برای نمونه برای محیط‌های سردسیری با ریزش برف از گلخانه‌های هشتی شکل ( در ادامه توضیحات این سازه ها ارائه شده است) استفاده می‌کنند تا موقع ریزش برف موجب سر خوردن برف شود و عملا برفی بر روی سقف باقی نماند و یا گلخانه‌های با سقف کمان برای مکان‌هایی با سرعت باد زیاد طراحی می‌شود که معمولا در ایران از این نوع گلخانه استفاده می‌شود . همچنین میتوانید جهت مطالعه بیشتر در مورد ساخت گلخانه از مقاله سازه گلخانه در هرمزگان دیدن فرمایید .

ساخت و نصب گلخانه ارزان در بندرعباس

موارد کلی مورد اهمیت در گلخانه

  • کاربرد گلخانه با توجه به نوع کشت
  • ساختار سازه گلخانه
  • شکل گلخانه
  • پوشش گلخانه
  • دما و تهویه گلخانه
  • نور خورشید یا نور مصنوعی (مانند ال ای دی مخصوص رشد گیاه در گلخانه)
  • آبیاری گلخانه (نوع تامین آب)

شرکت سوله قشم با در نظر گرفتن تمامی موارد در ساخت و نصب گلخانه میتواند این مورد را با بهترین کیفیت و قیمت برای شما مشتریان و همکاران گرامی در بندرعباس و هرمزگان اجرایی کند .

ساخت واحد های ویلایی ال اس اف در بندرعباس

یکی از مدرن ترین سازه های صنعت ساختمانی که از سبک ترین متریال های ساختمانی تشکیل شده است و در حال حاضر، در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد سازه فولادی پیش ساخته است که به اختصار به این سازه ها، ال اس اف می گویند. البته باید این نکته را یادآوری کنیم که این سیستم ساختمانی قابل اجرا در ساختمان های با طبقات محدود و نهایت تا 5 طبقه است.

ساخت واحد های ویلایی ال اس اف در بندرعباس ، یکی از روش های طراحی ویلا در سال های اخیر است؛ این روش با توجه به اینکه در انواع شرایط اقلیمی قابل اجرا بوده و در تعداد انبوه، با کیفیت بالا و در زمان کم تولید می شود، گزینه ی مناسبی برای ساخت ویلا است.

اجرا و ساخت ویلا همواره نیازمند دانش ویلاسازی طبق متد روز و تجربه ی کافی در این زمینه می باشد که شرکت سوله قشم با تجربه چندین ساله در این زمینه میتوانید ایجاد واحد های ویلایی ال اس اف در بندرعباس را برای شما با کیفیت بالا و قیمت مناسب اجرا کند .

4.5/5 - (20 امتیاز)

دیدگاهی موجود نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *