ساخت سوله در بندرعباس

ساخت سوله در بندر عباس با کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان در شهر بندرعباس است . طراحی صفر تا صد سوله در بندر عباس توسط شرکت سوله قشم به شما کمک می کند که علاوه بر آسودگی خاطر در مراحل ساخت از قیمت مناسب این شرکت استفاده کنید .

💥شرکت سوله قشم با تجربه و مهارت بالا در زمینه طراحی و اجرای ساخت سوله های صنعتی، آماده خدمت رسانی به شماست. با بهره گیری از تیم متخصص ما، هر چالشی را در طراحی و ساخت سوله های شما پذیرفته و با بهترین مصالح و استانداردهای بین المللی، پروژه خود را به اجرا می‌رسانیم.برای کسب اطلاعات از ساخت سوله در بندرعباس و ساخت سوله در چابهار با شماره ی تماس بگیرید.

ساخت سوله ارزان در بندرعباس

قبل از توضیحات لازمه در مورد ساخت سوله در بندرعباس بهتر است کمی با این شهر زیبا آشنا شویم. شهر بندرعباس، مرکز استان هرمزگان، یکی از مهم‌ ترین شهرهای جنوبی ایران و بزرگ‌ ترین بندر کشور است. به همین دلیل، مهاجران زیادی این شهر را برای کسب و کار و زندگی انتخاب می‌کنند.

ساخت سوله در بندرعباس

این شهر جزو کلان شهرهای ایران است که از سمت شمال به شهرستان حاجی‌آباد، از شرق به شهرستان‌های ميناب و رودان، از غرب به شهرستان بندر لنگه و از جنوب به خليج فارس و جزيره قشم محدود است.ساخت سوله در بندرعباس، در پیشرفت صنعت کشور، تاثیر چشمگیری داشته است.

زیرا باعث شده است که واحدهای صنعتی زیادی در این شهر از استان هرمزگان تاسیس شود. حال اگر قصد ساخت سوله در بندرعباس را دارید، حتما این محتوا را تا انتها دنبال کنید زیرا نکات بسیاری را در این محتوا بازگو کرده ایم تا به شما کارفرمایان و همکاران عزیز کمک کند تا بتوانید بهترین انتخاب و ارزان ترین روش ساخت نسبت به حوزه صنعت خود را داشته باشید.

برای فروش و یا خرید سوله مناسب باید در مورد سوله اطلاعات زیادی کسب نمود تا بتوان سوله ای مناسب را انتخاب کرد.برای شروع تمام پروژه های صنعتی و کارگاهی در بندرعباس اولین و مهم ترین قدمی که باید در نظر گرفت ساخت سوله ارزان در بندرعباس می باشد .

 ساخت سوله سبک و ارزان در بندرعباس می تواند کمک بزرگی به کارفرمایان و مدیران کارگاه های صنعتی و کارخانه ها برای ساخت سوله در بندرعباس کند، تا هزینه های احداث پروژه خود را کنترل و بهینه سازی کنند. شرکت‌های سوله سازی اندکی در بندرعباس وجود دارد که در ساخت انواع سوله های فلزی پایدار و مستحکم فعالیت می‌کنند.

شرکت سوله قشم با توجه به سابقه درخشان و تجربه چندین ساله در زمینه سازه های فلزی، میتواند در امر ساخت سوله در بندرعباس نیاز شما را به بهترین نحو ممکن برطرف کند تا بتوانید سوله مد نظر خود را به صورت سبک و ارزان در بندرعباس را پدید آورید. برای مشاوره رایگان و راهنمایی کافی است با شماره 09172904700 (مهندس محمدنیا) در تماس باشید.

نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت سوله قشم در بندرعباس

طراحی صفر تا صد سوله در بندر عباس

طراحی صفر تا صد سوله در بندرعباس یکی از مزیت های همکاری با شرکت سوله قشم است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی و با خیالی آسوده ساخت سوله خود را به مهندسان کارآزموده و مجرب سوله قشم بسپارید و نتیجه ای با کیفیت بالا دریافت کنید . طراحی صفر تا صد سوله در بندر عباس در شرکت سوله قشم شامل موارد زیر می شود.

طراحی صفر تا صد سوله در بندر عباس

  1. ثبت شرکت: قبل از شروع هرگونه فعالیت تجاری، باید شرکت خود را ثبت کنید. این شامل انتخاب نوع شرکت، تهیه مدارک مورد نیاز، پرداخت هزینه‌های مربوطه و دریافت مجوزهای لازم است.
  2. مجوزهای فعالیت: برای اجرای پروژه ساخت سوله، نیاز به دریافت مجوزهای مرتبط مانند مجوز ساخت، مجوز بهره‌برداری، مجوزهای محیط زیستی و سایر مجوزهای مورد نیاز است.
  3. نقشه‌برداری زمین:قبل از شروع ساخت، زمین مورد نظر برای احداث سوله باید نقشه‌برداری شود تا ابعاد دقیق و ویژگی‌های محلی مشخص شوند.
  4. اجرای عملیات خاکی:این مرحله شامل خریداری زمین، حفاری، تسطیح زمین، رسوب‌گیری و سایر عملیات مرتبط با آماده‌سازی زمین برای ساخت سوله است.
  5. اجرای فونداسیون:بعد از آماده‌سازی زمین، فونداسیون ساختمان برای انتقال بارهای ساختمانی به خاک باید اجرا شود. این شامل حفاری یا ریختن بتن فونداسیون است.
  6. اجرای سازه فلزی:پس از اجرای فونداسیون، سازه فلزی سوله از جمله تیرچه‌ها، ستون‌ها، و سایر قطعات فلزی نصب می‌شود.
  7. اجرای پوشش سقف:پس از نصب سازه فلزی، پوشش سقف سوله از جمله ورق‌های فلزی یا سایر مواد پوششی نصب می‌شود.
  8. اجرای دیوارچینی:پس از اتمام ساخت سازه، دیوارهای جداسازی داخلی و خارجی سوله نصب می‌شوند.
  9. اجرای کف‌سازی بتنی:بعد از نصب دیوارها، کف‌سازی بتنی با ریختن بتن و تراکم و صاف‌سازی آن انجام می‌شود.
  10. اجرای محوطه‌سازی:در این مرحله، محوطه اطراف سوله شامل مسیرهای دسترسی، پارکینگ، باغچه و سایر فضاهای خارجی مرتبط با سوله آماده می‌شود.

✔ با اعتماد به شرکت سوله قشم، به آرامش دریافته و برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، با شماره ی 09172904700 تماس بگیرید.

مراحل ساخت سوله در بندرعباس

اولین قدم ساخت سوله در بندرعباس، تعیین کردن هدف ساخت سوله است. شاید برخی از مردم دقیقا بدانند هدف آنها از ساخت سوله چیست، ولی برخی دیگر هیچ ایده‌ای ندارند و با جزئیات کار آشنا نیستند. عناصر زیادی وجود دارند که یک سوله را تشکیل می‌دهند، بنابراین مهم است که قبل از شروع کار، دقیقا بدانید به چه چیزی نیاز دارید و چگونه از سوله استفاده خواهید کرد. در اینجاست که مرحله تعیین هدف را به خوبی درک می‌کنید.

در حالت کلی مراحل ساخت سوله را می توان به دو قسمت تقسیم بندی کرد. یک قسمت شامل مراحل اداری ست که مانند ساخت هر سازه ی دیگری باید طی شود و قسمت دوم نیز عملیات اجرایی ساخت سوله می باشد. یکی از مراحل مهم و اولیه در قسمت اجرایی جهت ساخت سوله در بندرعباس، تعیین کردن ابعاد سوله است. هزینه ساخت سوله با ابعاد آن مشخص شده و هر چه ابعاد سوله بزرگتر باشد، هزینه ساخت آن بیشتر است چرا که این ابعاد بر وزن آهنی مصرفی سوله سازی تاثیر مستقیم دارد.

ساخت سوله خرپایی در بندرعباس

برای سوله سازی در بندرعباس با ما در تماس باشید : 09172904700

ساخت سوله خرپایی در بندرعباس

متریال اصلی که در ساخت سوله استفاده می شود فولاد است که به جهت تحمل نیرو و بار های سازه از این نوع فلز استفاده می شود . میزان فولاد مصرفی در این سازه ها تاثیر بسزایی در وزن آن ها دارد و می تواند سبک وزن بودن یا سنگین وزن بودن آن ها را تعیین کند .

قیمت نهایی سوله با توجه به وزن آن مشخص می شود و با بهره گیری از تکنیک های سبک سازی می توان سازه هایی با وزن پایین طراحی کرد حتی بدون اینکه از کیفیت سازه کاسته شود. در ساخت و طراحی سازه ها همیشه پهنا و ابعاد دهانه مورد توجه قرار گرفته است و به جهت استفاده از قطعات فلزی هزینه نسبتا بالایی هم دارد که ساخت سوله خرپایی در بندرعباس میتواند این موضوع را برطرف کند.

ساخت سوله ارزان در بندرعباس

این روش (سوله خرپایی) جدیدترین و به روزترین روش جهت ساخت سوله در بندرعباس می باشد که می توان به وسیله آن سوله هایی با دهانه های بزرگ بدون هیچ محدودیتی ساخت. همانطور که بالاتر اشاره کردیم، شرکت سوله قشم یکی از شرکت هایی می باشد که میتواند با ساخت سوله خرپایی در بندرعباس هزینه های شما را برای ساخت به شدت کاهش دهد. جهت ساخت سوله خرپایی کافیست با شماره 09172904700 (مهندس محمدنیا) در تماس باشید.

مزایا و ویژگی های ساخت سوله سبک در بندرعباس:

1- استحکام و مقاومت بالا در برابر بار های وارده.
2- طراحی و اجرا و نصب سریع سوله ارزان در بندرعباس.
3- کاهش قیمت های احداث با ساخت سوله سبک در بندرعباس.
4- انعطاف بسیار زیاد سازه و اجرا در تمام ابعاد و دهنه های بزرگ و کوچک و ارتفاع های مختلف.
5- پیچ و مهره ای بودن و قابلیت جا به جایی یا فروش سوله در هر زمان و مکان.

سوله سازی در بندرعباس

شرایط آب و هوایی برای پوشش سقف و ساخت سوله در بندرعباس

شرایط آب و هوایی هرمزگان گرم و مرطوب است و بارندگی خیلی کم صورت می گیرد ولی به دلیل مرطوب بودن این منطقه ساخت ساخت سوله در بندرعباس، باید طوری باشد که از فولاد مصرفی در برخی نقاط تا حد امکان استفاده شود تا دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود.

یکی از نکات مهم احداث و سوله سازی در بندرعباس، نوع و شکل سقف سازه است. با توجه به نوع آب و هوای گرم و خشک این شهر، باید سقف مناسبی برای سوله‌ها تعبیه شود. سقف و دیوار سوله‌های این شهر، باید در برابر آب به صورت عایق عمل کنند.

انواع ساندویچ‌ پنل‌های دیواری و سقفی، برای ساخت سوله در بندرعباس مناسب هستند. این سقف‌ها و دیوارها در برابر رطوبت و تغییرات دمایی هم مقاومت خوبی دارند. ساندویچ پنل های سقفی و دیواری به صورت چندلایه و از ورق‌های گالوانیزه و فوم تهیه می‌شوند.

برای سوله سازی در بندرعباس با ما در تماس باشید : 09172904700

انواع سوله بر اساس شکل

برخی دیگر از انواع سوله در بندرعباس و دیگر شهر ها که بر اساس شکل آنها دسته بندی شده اند را هم می توانید در ادامه مطلب در زیر مشاهده کنید:

سوله قوسی
سوله تک شیب
سوله با ستون مشترک
سوله چند دهانه با ستون
سوله تک شیب با ستون وسط
سوله با ستون های وسط مشترک
سوله ی تک شیب با ستون های وسط
سوله تک شیب وصل شده به ساختمان (لینتو)
انواع سوله بر اساس شکل ساخت

سوله ها بر اساس شکل های مختلف ساخت به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شوند که عبارت اند از:

سوله خرپایی
سوله تیر ورقی
سوله یو بی ام (UBM)

طرح ساخت سوله در بندرعباس نیز با استفاده از طرح های بالا انجام میگیرد .

هزینه ساخت سوله در بندرعباس

اجرت و هزینه ساخت سوله در بندرعباس

با توجه به شرایط اقتصادی کشور، قیمت سوله در بندرعباس سال 1402 دستخوش تغییرات شده است. ایجاد نوسانات در بازار‌های جهانی پروفیل و ورق‌های آهنی، نحوه ساخت و نصب سوله، میزان فاصله از محل اجرا و نصب تا محل استقرار سوله در کارگاه، طراحی و تهیه نقشه ساخت سوله، استفاده از متریال‌های مقاوم و … از جمله مواردی هستند که در تغییر هزینه ساخت سوله در بندرعباس تأثیر مستقیم داشته‌اند. با این حال جهت راهنمایی، مشاوره و تخمین قیمت برای سوله مد نظر شما با ما در تماس باشید تا این مورد به صورت آنی خدمتتان اعلام گردد.

ساخت سوله اقساطی – قسطی در بندرعباس

شرکت سوله قشم جهت رفاه اقتصادی کارفرمایان و مشتریان عزیز، آماده بستن قراداد به صورت اقساطی می باشد. بسیاری از شرکت ها برای خرید و ساخت سوله در بندرعباس از قرارداد اقساطی بهره برده اند. جهت اطلاع از ساخت سوله قسطی در بندرعباس و یا به عبارت دیگر ساخت سوله چکی در بندرعباس و نحوه اجرا با شماره 09172904700 در تماس باشید. گفتنی است هزینه ساخت سوله به صورت اقساطی بر اساس فاکتورهای مختلفی معین می شود به عنوان مثال، متراژ سوله، کاربری سوله، محل استفاده سوله، استفاده از تجهیزات جانبی مانند جرثقیل ها در سوله، نوع مصالح و متریال مورد استفاده در سوله و … همگی می توانند در قیمت سوله که توسط سازنده به خریدار اعلام می شود نقش داشته باشند.

چرا ساخت سوله در بندرعباس را به شرکت سوله قشم بسپاریم ؟!

شرکت های متعددی در بندرعباس وجود دارند که در زمینه ساخت سوله فعالیت می کنند. این شرکت ها می توانند انواع سازه های سوله ای را بر اساس نیاز و تقاضای مشتریان بسازند ولی نکته ای که مد نظر می باشد، شرکت سوله قشم میتواند اجرا و ساخت سوله در بندرعباس را برای شما کارفرمایان و مشتریان گرامی با بهترین قیمت و کیفیت اجرایی کند.

ساخت سوله در بندرعباس

شرکت سوله قشم به خوبی می تواند انوع سوله ها را با کاربردهای مختلفی بسازد. اما سوال اینجاست که چرا شرکت سوله قشم گزینه مناسبی است. در زیر به این سوال پاسخ داده شده است:

۱.تخصص کافی در این زمینه : تخصص یکی از مولفه های مهم برای هر شرکتی و در هر زمینه ای است. شرکتی که در کار خود متخصص و ماهر باشد مطمئنا خدمات خوبی به شما ارائه خواهد داد. شرکت سوله قشم در ساخت سوله تخصص دارد. انواع سوله ها توسط مهندسین و کارشناسان این شرکت، طراحی و ساخته می شوند.

۲.تجربه لازم : یکی دیگر از مزیت های ساخت سوله در بندرعباس با همکاری شرکت سوله قشم این است که این شرکت، دارای تجربه بسیار خوبی در زمینه ساخت انواع سوله های سبک و سنگین می باشد.تجربه و تخصص در کنار هم منجر به نتایجی عالی می شوند. شرکت سوله قشم با تجربه ساخت سوله های بسیار می تواند در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل، کار شما را انجام دهد و سوله مد نظر شما را در بندرعباس اجرا و نصب نماید و به شما کارفرمایان عزیز تحویل دهد.

۳.هزینه مناسب نسبت به رقبا : با توجه به حرفه ای بودن و تجربه چندین ساله شرکت سوله قشم ، شما لازم نیست هزینه بسیار زیادی برای ساخت سوله در بندرعباس پرداخت کنید. خدمات این شرکت با نرخ های بسیار مناسبی انجام می شود و در نتیجه هزینه شما برای ساخت سوله در بندرعباس کاهش می یابد.

۴. طرح های متنوع و غیر تکراری : از دیگر دلایل ساخت سوله در بندرعباس با شرکت سوله قشم این است که شما می توانید انواع طرح ها و مدل های سوله را به این شرکت بسپارید و خیالتان از این بابت راحت باشد. مدرن ترین سوله ها را از ما بخواهید.

هزینه ساخت سوله در بندرعباس چقدر است؟

هزینه ساخت سوله بر اساس نیاز شما بسته به نوع سوله و ابعاد آن مشخص میشود که می توانید جهت راهنمایی و مشاوره با شماره 09172904700 در تماس باشید ...

مراحل اداری ساخت سوله شامل چه مواردی است؟

برای ساخت سوله میبایست در ابتدا مجوز آن تهیه گردد که راهنمایی در این رابطه از ابتدا تا انتها توسط کارشناسان سوله قشم خدمت شما مشتریان و همکاران گرامی ارائه میگردد.

4.5/5 - (51 امتیاز)

دیدگاهی موجود نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *